ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت: 5:02
دل آدم عجب چیز غریبیه . برای چیزایی تنگ می شه و می گیره که یه زمانی ازش متنفر بودی و نمی خواستی تکرار بشه . تو این یکی دو شبی که هوای تهران رنگ و بوی پاییزی گرفته ، دلم شدیدن اون هوای بارونی شمالو می خواد که یه شب تا صبح صدای شرشر بارون توی ناودون دیوونه ام کرده بود و خوابو ازم گرفته بود . دل چیز غریبیه ...
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت: 5:02
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت: 5:02